Stor

fleksibilitet

og god

kundeservice

hos CapNordic




Større fleksibilitet og bedre kundeservice er på toppen af ERP-brugernes ønskeliste, skriver Computer World torsdag.

En undersøgelse foretaget af Research Plus for softwarevirksomheden IFS, peger på at over 33 % af de adspurgte virksomheder ønsker en større fleksibilitet i deres ERP system. Næsten lige så mange virksomheder peger på at standarden for kundeservicen hos ERP udbyderne er for lav.

Hos CapNordic lever vi af vores kunder, og derfor behandler vi dem som vores egen familie. Hvis der mod forventning skulle opstå et problem med et af vores produkter, kan man uanset tidspunkt gå ind på vores website og kontakte os via vores support-sektion. Vi svarer altid tilbage inden for 24 timer, så vi sammen kan finde en løsning hurtigst muligt.

Undersøgelsen viser også 15 % af de adspurgte virksomheder ikke er sikre på at deres ERP-systemer er fleksible nok til at arbejde effektivt sammen med andet software. Dette understreger hvad vi hos CapNordic har sagt fra starten: Fleksibilitet er hjørnestenen i ethvert softwaresystem. Og det er netop derfor vi har designet CapNordic Workflow sådan, at det kan tilpasses til ethvert behov og til ethvert ERP-system, såfremt dette er i stand til at importere og eksportere data.

"Fokus på ERP-leveringen er ved at skifte fra omkostninger og til effektivitet," tilføjer Sille Gavnholt Jygert, der er analytiker hos Frost & Sullivan.

"Det betyder, at der skal bygges mere fleksibilitet ind i den måde, ERP bliver bygget og leveret på."

Endvidere viste undersøgelsen at ni procent ønskede en større brugervenlighed af deres ERP-system, hvilket bekræfter at vi har tog den rigtige beslutning ved at satse på overskuelige skærmbilleder, logiske menuer og intuitiv placering af forskellige elementer i Workflow. Og det har vi tænkt os at blive ved med i de fremtidige versioner af Workflow.

Kilde: Computer World









Relateret:




CapNordic Workflow

CapNordic Workflow Moduler

Nyhed: Det gode samarbejde