Det gode

samarbejde




Gode resultater kommer ikke ved kun at gå egne veje. I CapNordic ved vi at et godt samarbejde er alfa og omega for at nå de mål vi sætter os som virksomhed. Det gælder både samarbejde med kunder men også samarbejde med konkurrerende kræfter indenfor samme branche, om at kunne tilbyde de bedste løsninger. Derfor samarbejder CapNordic bl.a. med Post Danmark om løsninger til at kunne modtage fysiske fakturaer og derefter behandle dem elektronisk.

Konkret går samarbejdet med Post Danmark ud på at Post Danmark tilbyder at klare indscannings-proceduren af de fysiske bilag for kunden. Herefter bliver bilaget sendt i elektronisk format til en computer med CapNordic Workflow, som står for den videre behandling. Det giver dermed kunden mulighed for at nyde godt af den nemme og brugervenlige behandling i det digitale domæne med CapNordic Workflow, uden at skulle håndtere de fysiske bilag.

Med samarbejdsløsningen kan man altså vælge om virksomheden selv skal stå for den fysiske håndtering af bilag, eller om en tredje part skal tage sig af det. I begge tilfælde udnyttes de mange fordele der er ved en elektronisk workflow-løsning, som CapNordic Workflow.