DFDS efter 5 år med CapNordic Workflow:

Fordelene er kun blevet større




Siden 2002 har DFDS-koncernen, der tæller godt 4.350 medarbejdere i 12 lande, benyttet sig af CapNordic Workflow. Det har været 5 år hvor et tæt samarbejde mellem CapNordic og DFDS har medført at den danske virksomhed i dag kan kalde sig førende indenfor elektronisk dokument behandling.

Og fordelene er til at få øje på:
"Bare her i København modtager vi mere end 350 fakturaer om dagen. Den mængde af fakturaer har vi ikke lyst til at håndtere manuelt, hverken ved modtagelse eller efterfølgende distribution til godkendelse. Vores strategi er så vidt muligt, at alle fakturaer skal modtages elektronisk direkte til behandling i CapNordic Workflow systemet. At det nu kan ske uanset, hvor man er, er det altafgørende og mest fantastiske ved sådan et Workflow. Det kan slet ikke gøres op i kroner og ører", forklarer Henriette Schütze, ansvarlig for koncernens økonomistyring.

DFDS Lægger ikke skjul på at det tætte samarbejde var en af grundene til at CapNordic Workflow blev valgt i sin tid:
"Vi har fra starten haft et tæt samarbejde med CapNordic om udviklingen af produktet. Det var derfor virksomheden i sin tid blev valgt ud. Vi ønskede et dansk firma, der kunne give os den pris og ikke mindst den nærhed, der sikrer, at vi ikke må nøjes med standard-produktet. Med tiden er CapNordic blevet større, og vi har sammen formået at udvikle os teknologisk, så produktet hele tiden lever op til vores strategiske behov", siger Lene Kümpel, leder for produktionen i regnskabsafdelingen, som har den løbende kontakt med CapNordic